28 juli 2008

Så seeeeegt!!

Hemkommen från ännu ett besök hos barnmorskan och allt såg prima ballerina ut:-) Känns skönt att allt är som det ska vara. Dock lite tråkigt att den inte vill titta ut! Jag får panik i denna värme!! Sitter i en lägenhet som skulle kunna extraknäcka som bastu med en mage som är stor som en jordglob, i naturlig storlek (känns det som iaf). Vill bara ha min bebis ut hos mig istället för inne i mig:P Usch och det kan ta nästan två veckor till innan något händer... gud så jag sitter här och klagar men det är fasiken inte roligt. Jag vill kunna ligga ut i solen jag med och bli brun och fin med en barnvagn stående i skuggan brevid:) Pontus har börjat jobba i dag också så det händer inte speciellt mycket här omkring..Ska snart hämta honom på jobbet så ska vi luncha ihop ialla fall.

Förresten så dog min mobil i går om du undrar varför jag icke svarade Hannah:P Hoppas det gick bra med Ann-Sofie sen.

1 kommentar:

Hannah sa...

Jag undrade allt ;)

Jo då , det gick bra till slut, men det var lite dramatiskt ett tag.