08 juli 2008

Har lite tråkigt..

Namn - Sofie Anna Elizabeth Henriksson
Ögonfärg- Blå
Hårfärg - Blond
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Oxe
Skostorlek - 36/37
Är dina föräldrar skilda - Nej
Sport - Förtillfället inget, men det ska det bli ändring på när bebisen är ute!:) Men jag kollar gärna på hockey
Helgdag- Lördagar!!
Årstid - Sommar och sol

HAR
DU NÅGONSIN
Varit kär - Är jättekär i min älsklings Pontus!!
Blivit dissad - Haha vem har inte blivit det?
Skolkat - Inte skolkat men tagit mig en fridag då och då, eller hur Hannah?:-)
Sovit utomhus - Om tält räknas så ja
Använt droger - Socker är min drog...
Retats - Det måste man göra när tillfälle ges:-)

THIS OR
THAT
Pepsi/cola - De smakar ju likadant! (Oj vad alla cola älskare inte håller med nu..)
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar, men blåbär kommer tätt där efter...
Kött/veg - Säger bara oxfilé, mums!!
Tv/film - Tv
Gitarr/trummor - Trummor, här ska grannarna plågas:P
Adidas/nike - Adidas, Stella har ju designat för dem:-)
Kinesiskt/mexikanskt - Båda!!
Mtv/vh1 - Kollar inte på något av dem..

SENASTE DU
Skrattade - Skrattar varje dag
Grät - Det händer rätt ofta nu mer, skyller på hormonerna:P
Filmen du såg senast - Hatar att kolla på film
Tuggade tuggummi - Tuggar inte tuggummi, usch så äckligt det är!!
Drog ett skämt - Idag! "Vilken president skulle vara lättaste att få in i ett skåp? Putin såklart!" Haha så jävla rolig jag är:)
Sjöng en sång - Trallar mest hela tiden för min ängel i magen:)

HAR DU UNDER DEN SENASTE
MÅNADEN
ätit müsli - Japp igår
Rökt - Nej
Tagit droger - Skulle väl vara mitt socker:)
Kysst någon - Många gånger
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja
Bakat - Jag har bakat både bröd, bullar och kakor etc.

1 kommentar:

Hannah sa...

Fridagar gillar vi! :)