02 juli 2008

Sex and the city

Igår var ju Hannah och jag på bio vilket var rikigt trevligt:) Var ett tag sedan vi sågs och vi måste ses snart igen så vi kan prata av oss ordentligt, blev ju inte att man gjorde det när man kollade på filmen;P Filmen var annars över förväntan, hände saker hela tiden så den hann aldrig blev seg eller tråkig. Jag trodde den skulle hålla på i en och en halv timme eller nåt men den var visst en timme längre haha. Och vet nia vad? Jag har gjort det igen, jävla klant jag är!!! Det kliade i höger öra igår och va gör jag om inte stoppar in en bomullspinne för att kunna klia ordentligt och vips nu hör jag ingenting på det örat!! Är halvt döv nu..känns inget vidare. Släpper det inte idag så måste jag gå till läkaren och kolla upp det.

I dag ska jag annars in till Boxholm och bli klippt av Maria nu på morgonen. Ska även följa med mamma in till Mjölby en sväng. Sen ska jag även göra en annan sak som jag faktiskt inte skrivit om här men det beror på om det går igenom eller inte...får skriva mer om det senare:P Nu ska jag käka frukost och sen bär det av till Östergötland och Boxholm haha:-)

Inga kommentarer: