23 juli 2008

Så duktiga vi varit

Denna dag har ägnats åt att städa och göra det fint i alla våra skåp och lådor. Det behövdes då nästan allt bara låg inknölat lite huller om buller i skåpen... fint blev det iaf så nu känner vi oss såå duktiga:-) Hittade även en massa saker som vi ska lägga ner i förrådet också, typ min pilatesboll som jag inte använt detta år haha:P Ska ta och laga till lite lunch också snart, färskpotatis (som om det finns någon annan potatis denna tiden på året:P) och sill blir det. I eftermiddag så kommer Emme och Tina förbi en sväng så jag tänkte hinna dammsuga golven lite också.. det är rätt så äckligt med allt hundhår samt alla knäcktebröds smulor som ligger överallt här. Jag har kommit in i en knäckebröd- ätar- period och det lämnar sina spår:) Nu ska jag återgå till att hjälpa min pojkvän med att bära lite saker ner till förrådet, Ciao!!

Så fint vi har vikt ihop allt va?;)

Inga kommentarer: