24 juli 2008

Nya favorit kanalen?

Pontus har börjat kolla på nickelodeon en massa på senaste tiden, nya favvis kanalen? Själv hatar jag den jävla kanalen, de visar verkligen inga bra barnprogram där ju (Ja, jag är inget barn längre men visa barnprogram är faktiskt fortfarande roliga att kolla på. Dock har jag aldrig tyckt om nickelodeon även när jag var liten:P).. Jag hatar den där jävla svampbob eller vad han heter:P Usch och mer irriterad blir jag ju mer kanaljäveln står på:) Haha snacka om brist på saker att skriva om då jag sitter och klagar på detta..:-) Men jag föredrar faktiskt att kolla på nyhetsmorgon framför nicelodeon så är det bara. Vaddå vuxenpoäng? På tal om vuxenpoäng så gjorde vi ett test om det på nätet nyligen.. Man skulle svara på en massa frågor och utifrån vad du svarat så kom en ålder upp som då skulle stämma in på dig, eller inte.. Krille blev skitdeppig när hans ålder blev 31, han är iaf 28. Jag blev enligt det där skittestet hela 37 år!!! Fy fan säger jag bara..det kan inte stämma! En fråga löd till exempel så här:

Dricker du kaffe?
1. Ja ibland för sällskapets skull
2. Kan inte leva utan mitt kaffe
3. Nej jag är saftdrickare

Då jag mår illa av att dricka kaffe så blev ju det självklara svaret att jag var en saftdrickare, bara det borde ju dra ner åldern på mig tycker jag, men nej... haha så deppig man kan bli över skittest som finns på nätet.. men nu måste jag bara hitta ett annat liknande test och bevisa att jag inte alls är som en 37 åring:P Kanske att jag ska börja kolla på Nickelodeon ändå?

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Haha, du är inte ensam! Jag HATAR SvampBob Fyrkant, han är HEMSK!

Hannah sa...

Och hans ursäkt är att han övar inför bebisens ankomst? ;)