15 juli 2008

Sur jag blir!!

Hittade ett par jättefina 50-tals fåtöljer på blocket som jag blev såå kär i!! Mailade och kollade ifall de fanns kvar och det gjorde de!! Jag kunde ju inte åka och hämta dem själv och att fråga Pontus var ju ingen idé för han skulle vägra: "Fy fan vad fula!!" eller något sådant skulle han väl säga.. Bättre att köpa dem och inget säga då har han inget val, man får ju inte vara dum;) 50 kronor styck kostade de bara också snacka om fynd!! Och när jag väl fixat så att någon kan hämta fåtöljerna åt mig så nej...det var en jäkel som hann före och köpa dem så nu är jag sur. Fan blev verkligen jättekär i dem.. nu jävlar ska det letas efter några liknande, för jag ska bara ha ett par sådana fåtöljer.De blå/blommiga fåtöljerna längst bort på bilden var det, hade kanske tänkt klä om dem eller måla armstöden vita. Så nu måste jag bara hitta ett par andra likadana fåtöljer istället!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Antik- och samlarmässor på Cupolen i Linköping är ett tips ;)

Hur är det, börjar du bli nervös inför förlossningen? :) Några "låsa in sig på toan och vägra föda"-tendenser? :P