13 juli 2008

Ingenting

Det är vad jag har gjort i dag, ingenting. Min underbara pojkvän masserade min värkande rygg i säkert 40 minuter tidigare och det mina vänner var utan tvekan dagens höjdpunkt. Pontus är jätteduktig på att massera, han kanske borde skola om sig till massör?:) Annars har dagen varit väääldigt slapp..eller jag har sålt våran byrå som jag la ut på blocket igår. Det ringde en i morse och klockan elva var den såld. Jag hade satt ut den i 200 men vi fick 100 kronor för den. Jag orkade inte bry mig, egentligen var den värd 200 men jag ville bara bli av med den:P Så nu måste vi införskaffa något annat att ha bebisens kläder i etc, funderar på att ta en sväng till IKEA i morgon någon som är intresserad? Tror inte jag får med mig Pontus men jag kan ju alltid fråga lite snällt haha:-)

Inga kommentarer: