10 juli 2008

Inget blogghumör

Usch jag har känt mig helt slut i kroppen de senaste dagarna...har inte ork till att göra något. Tur att Pontus har sin semester nu så han kan hjälpa till med lite saker som inte jag orkar med. Igår var vi iaf ute i Asby nästan hela dagen, Pontus och hans båtar.....jag satt och löste en väldans massa korsord istället jag börjar bli rätt bra på det faktiskt, för att vara på "nybörjarnivå":) Ska ta och diska lite nu medans Pontus går en sväng med Poker. Vi ska åka och äta middag hos P:s mormor vid ett tiden idag, får se vad som händer där efter:P Är verkligen inte på något blogghumör..eller snarare jag tycker synd om alla som läser den då jag bara vill en sak och det är ju att min bebis ska titta ut snart!!! Haha vissa kanske tycker det blir lite tjattigt men jag lovar att ni skulle känna samma sak i nionde månaden och bara 16 dagar kvar till den beräknad fölossning:-)

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper gå över tiden!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Du är ju nästan värre än mig och mina 1000-bitarspussel, haha =)Fast det är klart, jag hade en lägga pussel-period under EM. 3 st på en vecka...

Och jag går bara och väntar på att det ska komma ett telefonsamtal om bebisen =)