14 juli 2008

Barnmorskan

Ska snart åka till barnmorskan och förhoppningsvis så är det för sista gången (för denna gång iaf:P). Har en till tid inbokad den 28 juli men bebisen är beräknad till 27 juli så jag hoppas jag inte behöver åka dit efter den 27:e. Tror jag ska ta en trip in till Boxholm också i dag efter att ha varit på besök hos barnmorskan. Får se om jag åker in till IKEA, skulle verkligen behöva det annars blir allt som tidigare låg i byrån som vi sålde bara liggande överallt i lägenheten som det gör nu..:P Synd att man måste åka såå låångt för att komma till IKEA haha. Naedå jag tycker det går rätt snabbt att åka in till Linköping. Vill dock inte sätta mig själv och köra in dit, man vet ju aldrig det kanske börjar värka så dant så jag inte kan köra hem och det kan ju bli lite krånligt:) Nu ska jag sätta på kaffe till Pontus. Sen bär det av på dagens alla aktiviteter haha:-)

Inga kommentarer: