30 juli 2008

Jobbigt i värmen

Varför denna värme? Jag lider..jag lider verkligen av att det är så här varmt. Jag kan inte gå utanför dörren innan solen håller på att gå ner på kvällarna. Känns som man sitter i fängelse eller något här i lägenheten. Alla fönstren är neddragna och balkongen står på glänt för att eventuellt svalka lite om det skulle komma en vindpust förbi. Det enda man gör är att sitta vid datorn, läsa eller kolla om det är något på TV:n och så fortsätter det. Jag hatar denna värme då jag absolut INTE kan njuta av den för femöre. I går kväll var jag ute och gick med Pontus och Poker. Vi gick till en liten sjö som inte alls ligger långt härifrån. Det enda jag ville var att hoppa i sjön och svalka mig..men icke sa nicke. Ingen vidare smart idé att hoppa i plurret och få i sig en massa bakterier och skit när förlossningen kan dra igång när som helst, då kan det lätt bli komplikationer. Bebisen var verkligen på G i gårkväll när vi låg i soffan och kollade på morden i midsomer. Den sparkade så man kände fötterna jättetydligt:-) Och när sånt händer så skiter man fullständigt i att jag inget kan göra i sommarvärmen för jag vet att något alldeles underbart kommer hända om bara några dagar. En liten människa kommer komma till mig som jag kommer älska mest av allt i hela livet!!! Hoppas bara du vill titta ut snart, mamma och pappa längtar såå mycket efter dig!!:-)

3 kommentarer:

Hannah sa...

Jag lider med dig. Jag håller på att avlida i denna värme, kan bara tänka mig hur det är för dig...

Anonym sa...

Stackars dig som fått gå i denna värme, men hörde en fågel viska (typ din syster) att du fått en liten bebis! Grattis och lycka till. E lite avvis, saknar bebis tiden något grymt. Kram

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra