01 juli 2008

Urinprov

Har just kommit in med Pokerfejs..vi har gått en sväng här runt bostadsområdet, pallar verkligen inte att gå mycket längre än så. Värmen verkar komma till oss återigen, kan ju inte säga att jag sitter och hoppar utav glädje precis..för mig får det gärna vara pissväder ända fram tills förlossningen:-) Ska åka ner och lämna ett urinprov också idag, helst nu på direkten så att jag inte glömmer det men jag är såå trött!! Glömde nämligen ta med mig ett i går till barnmorskan, de envisas nämligen med att jag har en urinvägsinfektion?! Hur man nu kan ha det utan att märka av det..så jag har iaf fått lämna in ett urinprov varje gång som jag varit på besök där. Har ätit några dumma kurer mediciner också men et har ju inte hjälp för fem öre:P Jag hade "problem", eller vad man ska kalla det, med urinet när jag var riktigt liten så därför tror ju jag det är något som har att göra med det. Jag har föreslagit för dem på mödravården att ta och kolla upp det, de är ju bara att ringa in till Linköpings sjukhus och be om min journal..men icke sa nicke de envisas med att det ÄR urinvägsinfektion jag har..trött man blir inbland när man talar för döva öron hela tiden.. egentligen skulle man själv ta och kräva att få se journalen från Linköping för jag är säker på att det har med det att göra. Men man är ju ingen grinig kärring utan liv som sitter hemma dagarna i enda och ringer och klagar på läkarna etc. haha:) Vet några tanter som kan känna sig träffade haha:-)

Nej vad jag sitter och skriver en massa skit, fast egentligen är det ju urin haha så rolig jag är:P Nu måste jag göra något vettigt av denna dag..Hannah och jag ska ju gå på bio i kväll, Sex and the city blir det. Inte för jag följt serien så värst mycket men man kan ju alltid gå och kolla på den bara för klädernas skull:)

Ciao så länge!!!

Inga kommentarer: