20 juli 2008

En vecka till bf

Min nedräknare stämmer visst inte helt... det är i dag 7 dagar kvar tills den 27:e då det beräknade datumet är satt, inte 6. Får väl se om vi får en bebis som vill hålla tiden eller en som vill komma sent. I och för sig; Fint folk kommer ju alltid sent haha:) Men i går när Pontus och jag var och handlade lite smått och gott till grillningen så fick jag världens värk när jag reste mig ut ur bilen:S Usch vad det gjorde ont..hoppades att det skulle upprepa sig men ack nej det ville det inte. Får väl se om det händer något i dag i stället. Något annat skoj är inte inplanerat och dessutom så spöregnar det utanför fönstret, haha fast jag lider ju inte så mycket av att vädret är som det är:) Skriver det mer av medlidande för er andra som är lediga och har semester:-) Inga bilder blev det heller då jag kom på att jag packat ner min kamera i bb-väskan för att vara säker på att vi inte glömmer en när vi ska åka in dit. Fan vad besviken jag skulle bli om vi ingen kamera skulle ha då..

Höglandssjukhuset i Eksjö, undra när vi får åka in dit?

1 kommentar:

Hannah sa...

Väntar med spänning, haha =)