10 juli 2008

Hemma från skogen

Haha vilken fyndig titel:-) Har just kommit hem ifrån svärföräldrarna, och de bor ju faktiskt nästan mitt ute i skogen:P Pontus har tränat rodd där ikväll inför sommarodden som är snart. Vi får väl se om han kan vara med det är ju faktiskt precis när bebisen är beräknad (eller om jag går över tiden vill säga:P)...Ni kan ju gå in på deras vackra hemsida som Sandra gjort till Asbys roddlag, där står det ju lite mer om vad sommarodd är för något, för er som kanske undrar:-) www.olgasvanner.se är det iallafall.

Nu ska jag ta och dra ut Pontus från duschen, tror fan han har somnat därinne.. Fattar inte hur man kan duscha så länge. Jag duschar för att bli ren punkt slut. Jag tvättar mig och sen kliver jag ur duschen. Fast i och för sig nu när jag har en sparkande bebis i magen så kan det vara rätt skönt att bara stå och spola jättevarmt vatten på magen ett tag för då lugnar den ner sig lite:) Annars har jag aldrig förstått mig på människor som kan duscha hur länge som helst..man tröttnar ju om inget annat:) Är som när jag ska bada i badkaret, det är jätteskönt de första fem minutrarna (ibland lyckas jag ligga kvar i hela tio minuter) men sen tröttnar jag och blir uttråkad haha..:P I- lands problem jag vet men vad fan ska man skriva i sin blogg när man inget spännande liv har?:), ååh ett till i-lands problem dök det visst upp där haha..nej nu får jag ge mig jag har verkligen inget att skriva..nu ska jag gå och slänga ut Pontus från badrummet. Det får bli allt för idag over and out:-)

Så här ska mitt framtida badkar se ut, tycker det är jättefint med badkar på "fötter".

Inga kommentarer: