21 maj 2011

Bal

Pontus och jag på min studentbal 2007. Shit det är hela 4 år sen...Tiden går som sagt.

Idag ska vi och titta på lillebror när han går på bal. Ska bli skoj:) Se på alla fina bilar och inte minst alla fina klänningar. Se om jag får med mig Pontus på det. Hugo och Leah ska med i alla fall. Och så Cissi och Ebba.

Men först ska Pontus med sin kusin Robin på husvisning och se om huset är något att ha. Vet inte vad vi ska hitta på i förmiddag. Det löser sig säkert. Städa om inget annat. Tvätten har jag ignorerat i ett par dagar men nu går det inte längre... Så ja det finns nog lite att sysselsätta sig med hemma.

På kvällen ska vi till familjen Qvist/Renvaktar och grilla. Det ska bli kul, var ett tag sen vi träffades allihopa.

Nehepp frukost kanske. Pontus sitter och äter rester från gårdagens pizza. Jag tar mig nog en tallrik gröt. Har aldrig fattat det goda med kall pizza...

//Sofie

Inga kommentarer: