29 maj 2011

Mors dag

Den tredje som jag själv får fira som mamma:) Jag tycker det är en fin dag. Den behöver inte innehålla massa dyra presenter men det är en dag att ägna sin egen mamma en tanke och kanske uppvakta med en blomma. Vi brukar ge varandra (ja barnen är inte så stora än..) frukost på sängen dagar som dessa men då min sambo har ont i foten och lilltjejen inte är helt kry så tar vi det en annan dag.

Var och köpte något gott vi kunde fika på i alla fall. Blev en frukt och bär tårta. Den är nog god:)

Handlade även nya koppar. Har dessa sen innan med bara i 4 exemplar. Nu köpte jag 10 till så jag ska kunna rensa ur bland alla våra koppar. Roligare att ha flera av samma sort:) Kostade bara 10 kronor styck också så det var ju ett lagom pris:)

//Sofie

1 kommentar:

Micaela sa...

Hoppas Leah blir helt kry snart! Inte roligt när de är sjuka.