30 maj 2011

Min lilla Sessa

Leah är fortfarande inte bra. Bättre men inte bra. Åhh det finns inget värre än när ens små skatter är sjuka. Vi har ju knappt haft något under hela våren så ska väl egentligen inte klaga...Men det är lika tråkigt varje gång barnen är sjuka. Det håller nog alla föräldrar med om.

Hugo kom iväg till dagis idag i alla fall. Tror han behöver det. Inget kul att bara gå hemma med morsan och syrran som är halvkrasslig.

Har hunnit med massa ändå här hemma. Rensat i lådorna i köket och gått igenom nere i matkällaren så att alla saker jag rensat bort ur lådorna i köket får plats där nere i stället:) Tvättat och byt sängkläder i vår och Leahs säng. Själv tycker jag det är så underbart när man varit sjuk och sen byter sängkläder. Då känner man sig frisk bara därför tycker jag haha. Lika så när man duschar efter att ha varit sjuk. Då känner jag mig alltid som en ny människa.

Ska snart iväg och hämta hem prinsen. Hoppas Leah orkar vara vaken en liiten stund till bara. Skulle underlätta. Vi har nämligen bara en bil nu då Pontus lämnade in Volvon för att få AC:n fixad imorse. Annars kunde han skjutsat hem prinsen men nu har ju inte han någon bil så det får bli jag som åker trots att Leah är lite krasslig. Är väl inget som smittar, hon är mest gnällig förtillfället. Inget spyor eller feber men gnällig och trött..Hoppas hon piggnar till mer under dagen!

//Sofie

1 kommentar:

Emme sa...

va du är duktig sofie:) hoppas hon kryar på sig så vi kan ses snart! kram