23 maj 2011

Sista Klapp och Klang

Och idag är det dags för sista Klapp och Klang. Allting tar slut nu... Och i höst kommer båda barnen gå på dagis så då tycker jag inte man ska ha en massa mer saker inplanerad för dem, det räcker med dagis. Ja och så små saker som vi hittar på efter hand så klart. Men jag tror inte så små barn behöver ha värst späckade schemat varje vecka. Bättre och ta det som det kommer lite:)

Hugo var visst ledig från dagis idag. Eller ja dagis hade stängt. Det hade vi glömt bort. Det gör vi alltid de gånger som de håller stängt. Och ändå skriver jag upp det i kalendern så fort jag får reda på alla datum som gäller på dagis men det går inte in..För vare sig Pontus eller mig. Men men Hugo får följa med Leah och mig. Det går ju bra det med:)

Igår var vi ute hos Pontus föräldrar. Han hade rodd bland annat. Nehe mina barn vill inte att deras mamma ska sitta vid datorn nu.

//Sofie

Inga kommentarer: