21 maj 2011

Massa gamla bilder som jag hittade på mammas dator och inte kunde låta bli att lägga ut på bloggen

Mohaha Maria och Jenny för en herrans massa år sen 2005 närmare bestämt..
Jag och Jenny i Prag våren - 06 om jag inte minns fel. Mycket trevlig resa. Resan där efter drog vi till London:) Och därifrån har jag inga bilder. Digitalkameran var trasig så jag fick ha med mig en gammal hederlig kamera med filmrulle i. Jag tog inte många kort den resan. Jag höll ju på att skämmas ihjäl att ta kort med den gamla kameran mitt bland alla turist japaner som hade den absolut senaste tekniken. Oj lång bild text. En liten ( ) bara. Nathalie och jag på någon fest innan studenten 2007


BebisHugo och Erik tar sig en tuplur ihop

Jag och Jennie var på kolmården ihop (2005) haha den roligaste kommentarer var när Jennie såg en pingvin för första gången i sitt liv: Är de inte större?? Jag trodde typ de var som en människa i storlek:)

Så söta vi var (är)

Lilla jag för en sisådär 6 år sen

Och här har vi Anette som vi uppvaktar på 50 årsdagen (här ska jag vara snäll och inte skriva hur många år sen det var hihi)

Så små! Erik och Johan på gemensam husvagnsemester 2005

Pontus precis när vi blivit tillsammans så 2006 någon gång där:)

Haha Jackie (då kallad Zackie) och Maria. De kommer döda mig för den bilden..:)

Taget årsskiftet 05/06. Så såg jag ut då. Helt normal.

Hannah och Natahlie i Stockholm år..Hmm ja gymnasiet var det i alla fall:)

Jennie. Också runt års skiftet 05/06. Helt normal hon också.

Ohh my god! Så söt jag var!!!

För att inte tala om denna pralin:) 2004 var året..


Så himla kul att kolla igenom gamla bilder. Eller hur? Detta inlägg är väl mest till de nära och kära som läser bloggen min. Eller ja ni är väl kanske de enda som gör det också:) Så varsågod säger jag till er. Vacker bildregn eller hur? Nu ska jag nog leka med mina barn och inte sitta här och vara tråkig...


//Sofie























2 kommentarer:

Jennie sa...

HAHA :D

Hannah sa...

HAHA! Jag mindes att du tog kort på bron, men inte hur bilden såg ut! Den snor jag :D