26 maj 2011

Bilderna vart är ni??

Nu har jag försökt ladda upp bilder flera gånger men det går ju inte! Först provade jag hemma på min dator men det gick så segt! Efter 10 minuter var 1 stackars bild uppladdad. Är det fler som har blogspot som det är så för? Men mammas dator, den är snabb den. Tog med kameran och minnes kortet hit men när jag sätter in minneskortet så står det bara fel på kort?? Det fungerade ju hemma så det kan bara inte vara fel på kortet. Dte får det inte vara.

Tycker mycket om blogspot men när det kommer till uppladdnind av bilder så tar det alltid sån TID! I alla fall för mig.

Se om det dyker upp några bilder här sen. Orkar inte trixa mer med det nu.

//Sofie

1 kommentar:

111213 sa...

Jag tycker det går snabbt o ladda upp bilder! Jämför man med blogg.se så går det supersnabbt ;)