26 maj 2011

En hel mysig dag

Igår hade vi ett fullspäckat program. Hann med massa på morgonen/förmiddagen. Både städa, tvätta, duscha, elda i pannan, förbereda lunch innan klockan var tio. Sen satte jag alla barnen i bilen och åkte in till stan och gick långpromenad med hunden. Därefter blev det en (svettig) tur in på Willys för att handla förnödenheter:) Hann också in på Expert och hämta min kamera som nu är fixad! Jippie!

Sen hade vi en jättetrevlig eftermiddag tillsammans med Tina, Emelie och Micaela. Ja och så deras små pojkar såklart:) Hann sitta i flera timmar och bara prata. Sånt är riktigt skönt ibland:) Bjöd förövrigt på en helt misslyckad blåbärspaj. Hur jag kunde misslyckas med den är ju en gåta men det gjorde jag haha. Ja jisses...

På kvällen var vi och firade Pontus fina mormor som fyllde hela 80 års. Hade det jättetrevligt med kalas för bara oss närmaste. Barnen hade hur mycket energi som helst och sprang omkring i lokalen som tokar haha. Däremot ville de inte sova när vi kom hem sent på kvällen.. men tillslut gav deras blå ögon upp också:)

Nu ska jag umgås med min dotter som är irriterad för hon fastnar i möbler när hon kör omkring med sin gåvagn.

//Sofie

Inga kommentarer: