31 maj 2011

Klädbytarparty

Har funderingar på att kanske anordna ett klädbytarpart? Är det någon som skulle vara intresserad? I och med att jag skriver det här i bloggen så är frågan såklart riktad till dig. Vad jag vet är det mest nära och kära som läser här:) Skulle det vara någon annan som också läser och gärna vill komma så visst:)

Alltså är det en kväll vi träffas och äter gott tillsammans samtidigt som alla har med sig kläder (även skor, accessoarer etc) som inte längre används (men som är i bra skick) som man byter personerna emellan. Låter inte det som en rolig idé? Eller är det bara jag som har en hel drös med grejer liggandes som är oanvända eller inte används längre?

Lämna en kommentar vid intresse och blir det inga kommentarer så skiter vi i den idéen..Tyckte bara det kunde vara en rolig sak att göra. Få nya kläder och bli av med gamla utan att det har kostat någonting! (Jaja gratis och gratis det beror såklart på hur man ser det men ni kanske fattar tanken?:)

Så vad tycker ni?

//Sofie

6 kommentarer:

Tina sa...

Åh, det vore en toppenidé =) Som sagt alla har väl en massa saker som ligger hemma och bara är ivägen..
Kramar

Ida sa...

Jag anmäler mig inte till ngt klädbytarparty med denna kommentar (har slitit ut de mesta kläderna nu när jag var gravid) Tänkte däremot kommentera din kommentar inne hos mig=)

Jag och Gutten lyckades också pricka magsjuka samma dag för ngt år sen eller två. Det var verkligen vidrigt. Minns att Gutten var lite sjukare än mig och att jag fick dra det tunga lasset fram till em. Sen fick jag gå upp och sova. Vill inte heller göra om det.

Angående tapeter. PIP studio har jätttefina tapeter. De finns bland annat att köpa på Nordsjö i Tranås och du kan se dem på Inreda.com. VI har en kökstapet från Nina Campbell som jag är kär i. Den hittar du bland annat på Engelska tapetmagasinet (också på nätet). Sen tycker jag att Boråstapeter har en jättefin kollektion med bland annat tapeter med fåglar. Lite billigare än de tidigare jag nämnt också.

Ha det så gott.
Kram Ida

111213 sa...

Det låter som en väldigt bra idé:) Jag använder kanske 10% av kläderna i min garderob! Så anordnar du något så sej till mig :) kram

Emelie sa...

Varför kom du inte på detta tidigare? Jag har ju rensat ut hela min garderob nyligen o gett bort alla kläder ju:-S men man kanske får va med ändå;-) kram

Micaela sa...

Det vorre en toppen idé, det som är gammalt för någon annan blir nytt för "mej" :)

Noomi sa...

Tycker de låter som en kul idé.. jag är på om de blir ngt :)

kram