30 maj 2011

Hon äter!


Köpte en burk med frukt för att se om det passade fröken. Hon har ju inte velat äta ordentligt de här dagarna hon varit dålig. Bara några klunkar saft då och så och så lite majsvälling. Men inte mycket annat.. När jag tog upp skeden och skulle maten henne så knep hon bara med munnen och vände bort huvudet. Jaha tänkte jag och la ifrån mig skeden för att ta tag i min lunch. Men se när jag vände mig om hade Leah själv greppat taget om skeden och slevade in för fullt i munnen.Kladdigt blev det men vad gör det? Hon åt ju!! Det är för såna här tillfällen tvättmaskinen är uppfunnen:)

Och om ni undrar över den suddiga bildkvalitén så tänkte jag precis skriva ett inlägg om hur synd det är om mig som ingen bra kamera har. Ja ni ser ju hur suddiga bilderna blev. Tills jag nu upptäckte att det var klet på linsen....så smart är jag:)

Inga kommentarer: