31 maj 2011

Bilder från vårfesten

En bild på min nya fina picknick korg som jag köpte på ICA Kvantum för 149 kronor. För den som är intresserad:)
Så här såg vår tipspromenadrunda ut. Intressant va? Hade haft alla rätt om inte Hugo envisats med att Pippi Långstrumps häst hette Herr Nilsson:)
Hugo vågade inte riktigt stå med i kören och sjunga. Vi stod precis vid sidan av så han kunde sjunga med så mycket som han ville.
Far och son fikar på smörgåsar.
Jag backade in på parkeringen och då gnäller Pontus på att bilen står snett, men det gör den ju inte! Eller hur?? Var tvungen att ta en bild bara för att.. Jag har visst parkerat rakt. Jag står ju mitt i rutan. Så det så:)

3 kommentarer:

P vakten sa...

Struntar i om du står snett, men du står ju på hyrd parkering! Mitt område
min p-platser, mina sura hyresgäster för någon har tagit deras p-plats... Tänk på det!

Zouphie sa...

Får man inte parkera på parkerings plats med skylten "Stoeryds förskola" om det är dit man ska?

P vakten sa...

Okej då :-) Du slipper böter för den här gången då...