18 december 2014

Behöver piggna till!

Jag är så trött. Vet jag brukar skriva det men nu har det nått helt andra nivåer. Är ju skitslut varje dag. Kommer hem från jobbet och orkar ingenting. Måste lägga mig ner på soffan och vila för att ha någon som helst ork att ta tag i allt som ska göras här hemma sen. Var ju på hälsokosten tidigare i höstas och shoppade loss men tycker inget av det har hjälpt.Det är ljus jag behöver! SOLEN KOM FRAM! Skulle lätt kunna hoppa över dessa skitmånader som endast består av mörker... 

Jaja julen är ju snart här och jag är ledig så något att se fram emot mitt i all trötthet:-)

Tror lite av tröttheten kan bero på att jag inte hunnit med träningen sista veckorna. Förra veckan blev det liksom ett träningspass på gymmet och den här veckan har jag hittills inte hunnit med ett endaste. Men ska ta mig i kragen nu och hoppa i träningskläderna för Pontus kom just hem från sitt jobb och vi har faktiskt inget alls planerat för eftermiddagen/kvällen så nu jävlar ska den här trötta tanten vakna till liv, i alla fall göra ett försök:-) 



//Sofie 

Inga kommentarer: