05 december 2014

Så opepp

Väntar på att få åka till jobbet och påbörja min jobbhelg. Usch säger jag bara... Hatar dessa jobbhelger mer och mer tror jag. Men bara och ta tjuren vid hornen. Har ju inte så mycket val. Jobba måste man ju göra såvida man inte ärver massa pengar från någon rik gammal släkting eller vinner skitmycket pengar på triss. Det skulle ju vara något:-)

Barnen igår var så duktiga när de sjöng för oss! Hugo var nog den gladaste och den som sjöng högst av alla pepparkaksgubbarna. Så fint när alla barnen står där framme och ser så där stolta ut över att få visa upp för alla när och kära vad de övat på. Riktigt mysig kväll hade vi.

Men tyvärr är min kropp fortfarande inte hundra. Känner mig så orkeslös. Somnade en timme förut och sov som en stock. Var nog vad som behövde för det känns lite bättre nu.

Ska vika den sista tvätten nu och sen hoppa in i duschen innan jobbet kallar. Hoppas alla ni andra har får en bra fredag kväll!

//Sofie 

Inga kommentarer: