16 december 2014

Kan de kan vi

Sitter och väntar på att bli upphämtad av mor min. Vi ska åka och se "kan de kan vi" ikväll. Det är en teatergrupp bestående av personer med olika typer av funktionsnedsättningar. Lite "Glada Hudik" över det hela:-) Ska bli roligt!

Annars har dagen bestått av jobb, hämtat Leah hos farmor och farfar (där hon fått sova över inatt) sen bara hem slängt på mig andra kläder och fräschat till mig och nu ska vi straxt åka iväg som sagt.

Gårdagen bara försvann den med. Har tänkt och försökt planera in lite träning i dagarna som varit men har misslyckats totalt med det. Är så mycket annat som tar tid nu. Har andra saker som jag också skulle vilja hinna med men som tiden inte räcker till för just nu. Ska bli skönt med julledig snart. Bara ta det lugnt och göra det jag vill. Inget jobb och massa vardagssysslor som kommer emellan hela tiden då:-) Det längtar vi till!

//Sofie

Inga kommentarer: