02 december 2014

En inte allt för pigger tisdag

Vaknade upp i morse och var inte allt för pigg. Hej förkylning de luxe! Men bara och bita ihop och ta sig till jobb,dagis och fritids. Hade möte efter jobbet idag med så kom hem extra sent. Så glad att våra barn så sällan behöver gå långa dagar på dagis och fritids för fy vad det skär i hjärtat när de behöver vara så länge där. Inte roligt för vare sig föräldrar eller dem då vi alla blir på dåligt humör:-)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och brände på med varmt vatten innan jag tog på mig myskläderna. Sen har jag mest smågrejat här hemma. Planen var att lägga mig i soffan och vila upp mig men det liksom kliar i kroppen på mig när jag ser massa saker som måste göras. Pontus städade toaletterna och jag dammsög huset. Även renbäddat sängarna och kört några maskiner tvätt. Skulle behöva vika berget med tvätt men nej nu ska jag kurera min kropp.

Det ska upp tidigt imorgon igen så bäst att ladda batterierna tills dess. Hoppas förkylningen är bättre tills dess med.

//Sofie 

Inga kommentarer: