17 december 2014

Redo för en kväll på jobbet

Leah och jag har varit hemma idag och grejat. Eller jag har pratat i telefon mest. Först ringde Jennie och sen Sandra. Trevligt att prata av sig lite.

Hunnit med att vika all tvätt med annars har vi inte gjort så mycket. Fick sån huvudvärk förut så la mig och vilade. Eller Leah satt bredvid och berättade sagor för mig som hon hittat på själv. Mysigt men inte något effektivt sätt att bota huvudvärk på men då är det ju tur att det finns värktabletter:-)

Nu sitter jag redo i jobbkläderna och väntar på att Pontus ska komma hem så vi kan bytas av.

"Kan De Kan Vi" var förresten superbra igår! Kanonroligt att se. Vi blev även bjudna på gröt och skinkmacka innan så det var riktigt julstämning när de sen även drog igång på scen med alla julsångerna. Tummen upp för det!

Nehepp på återseende hör ni för nu ska jag dra och jobba!

//Sofie 

Inga kommentarer: