31 december 2014

Året som varit- 2014

En liten sammanfattning av året som varit så här på årets sista dag kan ju passa bra.

2014 kommer jag mest komma ihåg som året då jag och min fina Pontus gifte oss!


Några andra minnesvärda saker som hänt under året är:

- Alla förberedelser som var inför bröllopet
- Klänningsprovningen hos Elsa Billgren i Stockholm

- Alla bebisar som fötts i år! Maria och Daniels Elise, Jennie och Eriks Lionel, Emma och Pers Wilma, Noomi och Oscars Leandro.... Ja det här året har varit ett babyboom år:-)
- Sommaren var varm och skön! Förutom de veckorna jag hade semester... men vi spenderade mina sista semesterdagar upp i Österskär vid vattnet och de dagarna var helt otroligt fina och innehöll mycket bad!

- Vi (mest jag) var rätt mycket sjuk i början på året...
- Pontus och jag var i London. Resan fick vi i bröllopspresent. Så underbar resa! Skulle jag lätt vilja göra om.

- Vi var även på Rhodos hela vår familjen plus mina föräldrar och syskon. Också en helt underbar resa vi fick i bröllopspresent!


- Vi röstade för glatta livet både här hemma och i EU valet.
- Hugo fyllde 6 år och började skolan efter sommaren och fick även börja åka skolbuss. Helt galet så stor han blivit vår son!

- Inför bröllopet fick jag vara med om mycket skoj. En "riktig" möhippa där jag blev bortrövad och fick vara med om massa roligheter, en överraskningsmiddag och sen en överraskningskryssning:-)
Innan kryssningen
Möhippan! :-)
Och så här såg jag ut när det vankades överrasknings middagen:-) 
- Något annat som många kommer att komma ihåg från 2014 är Pontus oförglömliga svensexa med polispådrag och allt. Ja jag säger då det...:-)


Ja sen har det väl rullat på som vanligt under året med jobb, träning och allt... Vardagen ni vet. Vilken himla tur att man har vardagen ändå det är ju den som året till mesta dels består av!

Hoppas som sagt att 2015 blir ett bra år det med och att alla får vara friska och glada.

Nu ska jag göra mig redo för att fira in 2015. Puss och kram till er alla!

//Sofie 

Inga kommentarer: