31 maj 2015

Alla mammors dag!

Grattis till alla mammor som vi hyllar denna dag! Extra stort grattis till min egen mamma som är världens bästa❤

Mina barn firade mig med att ge mig egengjord pärlplatta och halsband samt en eltandborste som jag velat ha så länge men aldrig köpt. Så det var verkligen toppen att de gav mig en☺

Vi har just ätit lunch och ska snart iväg till friends arena för att kolla på fotboll. AIK som möter Helsingborg. Har kört en hård kampanj för mina barn att det är Helsingborg vi håller på i den matchen och inte AIK. Blir upp till bevis sen om de lyssnat på sin mor☺

Annars gick jag, Pontus och Leah på en liten promenad på förmiddagen. Vädret är sådär men det regnar inte i alla fall. Leah skulle köra sparkcykel men orkade såklart inte hela vägen så då var det ju tur att pappas axlar fanns att sitta på samt mamma som kunde bära hem cykeln.

//Sofie  

Inga kommentarer: