17 maj 2015

En lugn söndag

Den här söndagen har varit lugn och skön. Vaknade upp och ryggen kände så mycket bättre! Men nu ikväll känner jag att jag fortfarande inte är hundra. Trött jag blir. Eller mer orolig för blir det inte bättre måste jag ringa vårdcentralen för just det här onda känner jag inte igen sen tidigare.
Kunnat greja lite smått här hemma i alla fall medan övriga familjen var och sjösatte svärföräldrarnas båt. Gick på en regnig promenad ihop med Poker, Emma och Wilma förut. Usch vilken skurr det kom. Helt genomblöt när vi kom hem igen. 

Piggar upp inlägget med en bild på mina två fina som tatuerat sig för glatta livet idag. Tur de går bort med vatten men så lätta är de faktiskt inte att få bort! Fasiken vad vissa av dem sitter fast. Ser lite halvtråkigt med rester av halvt bortgnuggade tatueringar men men bara barnen är nöjda☺

//Sofie

Inga kommentarer: