07 maj 2015

I väntan på...

Att vår lilla kia ska bli färdig inne på verkstan så sitter jag och tar fula selfies på mig själv i brist på annan sysselsättning☺

Lämnade in bilen och då sa de att det skulle ta 45 minuter. Passade på att besöka en närliggande loppis under tiden. Gjorde två fynd där som jag får visa sen. Så nöjd! I alla fall så var de inte klara med bilen när jag kom tillbaka så får vänta lite till.

Har druckit choklad från automat och ätit drömmar. Slösurfat på mobilen och pratat i telefon. Nu börjar jag bli rastlös så nu får bilen gärna vara klar. Tror det var bränslefiltret de skulle byta men har ingen aning om hur lång tid det kan ta. De skulle även felsöka den en sista gång och provköra så allt är ok nu. Så är det förstår ni☺ nu ska jag höra om jag kanske hinner gå över till Ö&B en sväng (ligger mitt emot) innan bilen är klar. Kom på att jag behöver köpa ett par grejer där. Kan jag ju i såna fall lika gärna göra som att sitta här och glo☺

//Sofie

Inga kommentarer: