20 maj 2015

Trötta ben

Varit på spinning ikväll och herre gud så jobbigt det var! Ett helt nytt pass som jag inte varit med på innan så det kändes. Svetten den rann men det är ju så det ska va☺

Idag var jag på det mest meningslösa läkarbesöket någonsin. Jag har fortfarande problem med mina ögon som bara rinner hela tiden. Det har till och med blivit värre sista tiden så därför ringde jag vårdcentralen. Sist jag var där sa läkaren att har det inte blivit bättre så ska jag få en remiss till ögon. När jag ringer VC envisas ändå sköterskan i telefon med att jag skulle besöka läkaren igen innan jag kunde få en remiss.

Så idag hade jag tid dit och fick sitta och vänta tjugo minuter längre än vad jag skulle och när jag väl får träffa läkaren frågar han bara hur det är och jag säger som det är att ögonen fortfarande rinner. Jaha då skriver jag en remiss åt dig till ögon. Mötet tog inte ens en minut och 150 kr fick jag betala med plus massa väntetid. Suck...jaja hoppas jag kan få hjälp nu i alla fall.

Annars har jag och barnen varit och umgåtts med Maria och Elise. Tittat på deras nya fina hus. Jag blev så avundsjuk på alla förvarings utrymmen! Är det något som vårt hus saknar så är det just det. Förutom husesyn så fikade och pratade vi en massa. Jag fick även ett nytt träningslinne av Maria och hon fick en matta av mig. Bra byte

Längesen jag visade upp bild på mig själv här i bloggen tagen framför spegeln. Ska bättra mig på den punkten på en gång! Här kommer bilder på mina två outfits jag haft idag.☺

//Sofie 

Inga kommentarer: