27 maj 2015

Ett kvällsinlägg

Jaha då var den här dagen snart slut den med. Har varit på ännu ett nytt ställe och gått bredvid idag. Har gått jättebra men hjärnan känns lite korvstoppad av allt men det ska nog lösa sig:-)

Varit och kört ett spinningpass på gymmet ikväll. Så skönt! Eller nja det var det inte alls. Inte under tiden det höll på för då trodde jag att jag skulle dö men efteråt, då kändes det skönt. Så himla jobbigt pass men det kan jag behöva som inte kunnat träna så mycket nu sista tiden. Så här års är det så mycket annat som tar upp ens tid. Så är det ju.

Imorgon blir det vårruset i alla fall och det ser jag fram emot. Inte för jag tränat just löpning på ett tag men alltid kul att springa lopp. Det går som det går:-)

Nu känner jag att min kropp behöver laddas med lite sömn. Så god natt på er!

//Sofie


Inga kommentarer: