06 maj 2015

Lyckopiller

Tänk att man kan bli på så mycket bättre humör efter att ha plågats igenom ett TRX pass.

Jag har inte alls varit på humör idag. Känt mig stressad och allmänt nere...Mycket på jobbet nu. Jag längtar bara så tills jag ska göra min sista dag där! Kommer sakna ihjäl mina fina kollegor och en del av kunderna men i övrigt kommer jag inte sakna något. Ska komma igång ordentligt nu och kunna hoppa in på nya ställen så jag kan få ihop jobbtimmar. Tillbaka till timvikarie träsket (sommarvik i sommar då) men allt är bättre än som det är nu. Förhoppningsvis är det bara några månader nu och sen hoppas jag på nya utmaningar i höst!

I alla fall är det häftigt att man kan få sån "må bra kick" av att träna. Ett riktigt lyckopiller:-) Kan kännas så tungt och man är inte alls på topp. På gränsen att man vill ställa in träningen men så tar man sig ändå dit och så bra det känns efteråt!

Annars tog jag äntligen tag i vårt gigantiska berg av ren tvätt som ville bli vikt. Har dragit mig för det så länge så länge och det straffade sig. 5 tvättkorgar som var överfulla men 2 timmar senare var det klart! Då känns det också rätt bra:-)

Pontus är hemma från sin fotbollsträning nu så ska umgås med honom. Har börjat dricka te på kvällen så ska ta en kopp nu med. Mysigt vana. Kan rekommendera Liptons strawberry/cupcake som är så gott. Fick smaka det hos Malin när jag var där sist och jag är fast. Bland det godaste te jag druckit. Prova du med.

Nu åter till hockeyn. Tredje perioden är igång. Heja Sverige!


Detta inlägg är inte ett samarbete med Lipton. Jag tycker bara om deras te. Men om någon som jobbar på Lipton läser detta så skulle jag lätt kunna tänka mig ett samarbete men man måste ju vara ärlig och visa att man inte håller på med massa smygreklam hoho:-) 

//Sofie


Inga kommentarer: