21 maj 2015

Leah och mamma dag

Eller i alla fall förmiddag☺ struntade i måstena här hemma och drog till lekparken i det fina vädret. Leah lekte och jag satt i solen och hade det skönt. Efteråt gick vi och köpte varsin glass innan vi åkte hem igen.

Blev att kolla på Frost efter lunchen och innan Hugo kom hem med skolbussen. Haft det så mysigt bara Leah och jag idag❤

Nu är barnen ute och leker och jag har just packat väskorna. Hugo och Leah ska få sova över hos mormor och morfar inatt. Skola och fritids har stängt imorgon och jag ska jobba. Ska gå bredvid både ikväll och imorgon vilket ska bli kul. Roligt att komma igång och jobba igen. Gå hemma är inte min grej😜

Imorgon efter vi slutat jobba så ska vi dra till badhuset och ha det trevligt. Barnen har tjatat länge om det så nu ska vi äntligen ta oss iväg dit. Simhallen här i stan är ju skittrist så ska åka till grannkommun och deras lite mer utrustade simhall. Ska bli kul!

Men nu först ska jag åka och lämna av mina troll innan jag ska vidare för jobb.

//Sofie

Inga kommentarer: