02 maj 2015

Blivit uppvaktad

När jag kom hem igår hann jag knappt stanna bilen innan två överlyckliga barn kom springandes mot mig i regnet  (iklädda pyjamas) och välkomnade mig hem❤

Vi kollade sen på hockeyn ihop hela familjen. Blev ju så dumt! Vi åker hem samma dag som Sverige möter Tjeckien i VM i Prag😡 Inget vi tänkte på när resan bokades men så dumt det kändes när hela staden andades VM och då åker vi hem...men men det var allt bra mysigt att se matchen hemma ihop med familjen också☺ den slutade ju bra med efter straffdramat.

Imorse fick jag vakna till skönsjungande toner. Hade glömt att jag varit borta på min födelsedag så fick frukost på sängen och paket nu på morgonen. Hugo hade köpt ett blått och ett silvrigt blockljus till mig och av Leah fick jag grytvantar. Rosa i silikon, så snygga så☺

Pontus gav mig ett presentkort på ansiktsbehandlig! Åh det ska jag boka tid för och utnyttja så snart jag kan.

Annars har vår lördag bestått av storhandling av mat samt ett besök förbi mitt jobb för att kolla av hur jag jobbar nästa vecka.

Ikväll ska vi och umgås hemma hos Emma och Per. Ska bli trevligt! Innan dess ska hundpromenad avverkas och tvätten efter resan tvättas. Tjoho!

//Sofie

Inga kommentarer: