25 maj 2015

Varit på vift hela dagen

Kom just hem och satte mig i soffan. Har varit iväg sen jag åkte till jobbet vid tjugo över sex imorse. Först blev det jobb för att därefter åka och handla mat. Blev en sväng hem för att dumpa av den inhandlade maten för att sen åka vidare på fikadejt med ett par jobbarkompisar. Så roligt att ses och få prata ikapp om allt som hänt sen sist☺

Efter jag varit där åkte jag vidare för att fira Pontus mormor som fyller år idag. Blev ett riktigt kalas där det bjöds på både smörgåstårta, pingis, sång och högljudda barn. Hon såg så nöjd ut Pontus mormor så tror att hon trivdes när alla nära och kära var omkring henne.

Jag kom ju såklart inte med på någon bild så fick ta en ego bild (även kallad selfie) i spegeln innan vi skulle åka hem. Allt så ni inte ska behöva tvivla på om jag verkligen var med på kalaset eller ej.

Nu ska jag göra mig redo för att sova. Är helt slut och imorgon så ringer klockan tidigt igen.

//Sofie

Inga kommentarer: