10 mars 2016

En bra och en dålig nyhet

Jag fick idag mail om att jag klarat kursen jag läst på distans! Jippi och jag uppnådde det betyget jag satsade på. Tanken var att jag skulle fortsätta med nästa kurs nu direkt efter men ska jag vara ärlig har det varit kämpigt att få till tiden så jag vet inte hur jag ska göra...

Det är fullt upp med allt annat i livet så vet inte hur jag ska få ihop det. Får ta mig en funderare innan jag beslutar nåt...

Den tråkiga nyheten var att jag fick samtal idag om att jag inte fick jobbet som jag var på intervju för i förra veckan. Känns lite tråkigt då jag tror det hade varit roligt men det var en annan med mer erfarenhet inom området som fick det. Så ja bara till å söka vidare. Skam den som ger sig.

Annars då? Varit och kört TRX och jag höll på att dö. Intensivpass med få deltagare  (mot vad det brukar vara) så då tyckte instruktören det var roligt att köra extra hårt med oss som var där.

Har jobbat idag med men är ledig i dagarna tre nu vilket ska bli så skönt! Så rörigt på jobbet så känns skönt med ett litet avbrott för att kunna ladda om för att komma igen sen i nästa vecka.

Nu ska jag kolla på Michael McIntyres comedy roadshow innan jag somnar. Kom på nu ikväll att jag ska på spinning tidigt imorgon så bäst att ställa klockan så jag inte försover mig☺

//Sofie


Inga kommentarer: