30 mars 2016

Presentjakt

Suttit hela kvällen och letat efter födelsedagspresent till Pontus som fyller år på fredag. Hade en sån bra idé men tror ni jag lyckas hitta det jag söker? Svar nej. Så irriterande! Se hur jag kan lösa det men just nu är min hjärna helt off efter flera timmar framför datorskärmen. Får ta tag i det i morgon igen.

Jag har jobbat idag och sen storhandlat mat inför Pontus kalas. Och letat present på nätet. Det är typ inte mer än det jag gjort men alla sakerna har tagit sin tid.

Hade velat tränat ikväll men det får blir ett pass imorgon bitti istället. Jag ska köra eget pass på gymmet vilket var några veckor sen sist nu. Kan ju vara kul/bra med lite variation.

Bloggen känns lika off som mitt huvud gör just nu. Se om den kan bli lite roligare framöver. Det går lite upp och ner här inne det vet ju ni som är trogna besökare. Att få till ett inlägg om dan tycker jag inte är några problem och det är något jag prioriterar men sen vad innehållet blir det är en annan femma:-)

Nu ska jag ta mitt trötta huvud och sova. Eller först ska jag duscha. Sen sova.


//Sofie 

Inga kommentarer: