07 mars 2016

Tulpaner, en hund och en ljuslykta

Försöker få lite vårkänsla så köpte ett par buketter tulpaner när vi var å handlade förut☺ Älskar tulpaner med färg! Färg är vekligen vår för mig.

Jag var även inne i en affär och kollade på en prydnadshund jag varit sugen på att köpa men tvekat då den var rätt dyr. En jättefin mops i bronsfärg. Slog till och den fick hänga med hem idag. Lycka☺

Som varade tills vi kom hem och Leah har ner påsen, där hunden är i, rätt ner i golvet. Det var den hunden för 300 kr... Jag tog till och med den sista i affären så jag kan inte ens gå tillbaka å köpa en annan om jag velat (haft råd).

Så himla typsikt. Men det var "bara" en del av svansen som gick sönder så när jag ställde den i hyllan syntes det inte att den var trasig. Eller i alla fall inte så mycket. 

Den får stå där ändå jag tycker så mycket om den.

Hittade även en fin ljuslykta och ett ljus som var i marmostil. 50 kr på Jysk! Ett tips☺

//Sofie


Inga kommentarer: