31 mars 2016

Utbildningar och jobbintervju



Uppe med tuppen denna morgon och har precis suttit och sökt utbildningar till i höst. Vaknade i natt och kom på att det är ju dags att göra det nu så tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp och få det gjort nu på morgonen.

Jag vet ju knappt själv vad jag vill men söka skadar ju aldrig. Ha lite olika alternativ att välja på.

Ska på en till anställningsintervju idag på förmiddagen. Jag tror det kan vara ett roligt jobb men det är en deltidstjänst som inte är på så många procent (jag som läste fel i annonsen och trodde det var heltid) men klart jag ska gå på intervjun ändå. Se vad de har att säga:-)

Ska även sätta mig nu och kopiera upp tjänstgöringsintyg och betyg som behövs skickas in som komplement till en annan utbildning jag sökt. Så lätt att glömma det. Är så van att man kan skicka in allt elektroniskt men den här gången gällde pappersversionen så det är bara till och börja kopiera.

//Sofie






Inga kommentarer: