23 mars 2016

Stora städdagen

Kört järnet här hemma och städat för glatta livet hela morgonen och förmiddagen. Skönt nu när det är gjort☺

Känner mig faktiskt inte helt hundra i kroppen. Vet inte om det är förkylning på g eller om jag bara är trött. Slängt mig på sängen en stund nu så får se om det gör någon skillnad.

Leah och jag tog oss till mataffären förut för att handla och gud vad folk det var där! Alla är helt galna nu innan påsk. Jösses alltså men vi tog oss ut levande där ifrån som tur var☺

Nu ska jag inte göra ett skit. Samla mina krafter för att orka åka och köra TRX sen. Är för snål för att inte gå på passet. Avbokar man sig senare än 12 timmar innan det börjar får man betala för passet. Och det vill jag inte göra. Hoppas på att jag känner mig piggare efter lite vila här på sängen☺

//Sofie


Inga kommentarer: