26 mars 2016

Påskafton 2016

Har spenderats till stor del på jobbet men när jag slutade vid 16 så åkte vi hem till mamma och pappa där syskon med barn och respektive också var på besök.

Fick jättegod mat! Massa rester blev det med som vi fick med en del hem så vi kan äta gott imorgon med☺

Barnen fick leta ägg ute i trädgården med och till deras lycka fann de varsitt. Leah var dock lite bekymrad över att påskharen inte lämnat något till Minna. Jag sa att det beror på att det är åldersgräns på påskägg. Man måste vara minst ett år innan man får nåt. Hon köpte det☺ 

Haft en väldigt bra påsk hittills trots jobb. Imorgon fortsätter påskhelgen liksom min jobbhelg. Får i alla fall sovmorgon trots omställning till sommartid. Börjar vid 12, eller ja 11 blir det ju i vintertid som min kropp är inställd på. Varför detta med att ställa om klockan för? Bättre å köra på samma tid året runt tycker jag!

Nu ska vi se film här hemma☺

//Sofie


Inga kommentarer: