14 mars 2016

Måndagsförmiddag

Ny vecka igen! Det rullar på i ett fasligt tempo må jag säga. Jag har just suttit och skickat in en jobbansökan och skulle påbörja en till men datorn ville inte mera just nu så får vänta lite.

Det var en grej i den jobbansökan jag skickade in som var lite oklar och visste inte om jag skulle ringa eller inte för att dubbelkolla så jag skickar in rätt. Ringde till sist och vad glad jag blev efteråt att jag gjorde det. Blev jättetrevligt bemött och hon jag pratade med tyckte det var så bra att få en röst till ansökan. 

Kanske skulle göra så oftare? Jag är dålig på att ringa men gör det ju om jag måste. Känns ju alltid bra efteråt☺

Har möra ben idag efter två spinningpass i rad. Tur de ska få vila lite nu. Det behöcer de☺

Leah ska alldeles straxt lämnas och jag måste hinna hänga tvätt och dammsuga av här innan vi åker iväg mot jobb å dagis. Lunch måste jag också fixa ihop nåt. Bäst jag sätter lite fart här nu☺

//Sofie


Inga kommentarer: