29 mars 2016

Gympaläraren

Har ni sett "Gympaläraren" som går på SVT? Så bra program! Viktigt program då barn och ungdomar rör sig allt mindre och mindre idag. Har ni inte sett programmet så in på SVTplay och titta, mycket intressant och underhållande☺

Jag har rört på mig idag i alla fall. Varit och kört ett 3:10 pass ikväll och jag känner mig helt död i kroppen nu. Jävlar vad jobbigt det var idag.

Har hunnit med att storstäda huset idag också. Det blir jag också svettig av att göra. Eller kanske snarare varm. Tänker varje gång att jag borde städa i träningskläder. Jeans och stickat är helt värdelösa plagg att städa i.

Barnen rastades av i lekpark på förmiddagen. Där rörde de sig mer än jag. Var skönare att sitta på en bänk i solen☺

Imorgon blir det jobb igen. Hel dag med start 6.45 så jag ska släcka ner här snart. Bara se klart "framtidens stjärnor" som började här. Intressant program det med.

//Sofie


Inga kommentarer: