25 mars 2016

Långfredagen!

Godmorgon påskhelgen! Jag är redo för att åka och jobba. Starta igång min härliga jobbhelg när alla andra typ är lediga. Jobbar dag idag så när jag slutat ska vi åka ut till svärföräldrarna och fira lite påsk där likaså imorgon blir det lite påskfirande eftet jag slutat men då hemma  hos mina föräldrar. 

Så ska nog lyckas få lite påskkänsla ändå trots jobb☺

Igår var det redig påskkänsla då jag agerade skjuts (i brist på flygande kvastar) åt barnen med kusiner som var påskkärringar. De var så fina så! Vi åkte runt till nära och kära där de fick ge bort teckningar de gjort och önska Glad Påsk. Godis fick de i mängder så det räcker å blir över. Som det ska vara☺

Vi var borta hela eftermiddagen och när vi kom tillbaka hem hit hade Krille och Sarah anslutit så vi åt tacos ihop. Jättemysig kväll som tyvärr avslutades med illamående för min del. Var tvungen att gå och lägga mig men som tur var blev det inget värre av det och idag mår jag som vanligt igen. Åt väl för mycket/för fort av tacosen eller nåt.

Nu ska jag slänga ihop en smoothie innan jag måste dra mot jobbet.

Glad Påsk på er alla! 

//Sofie


Inga kommentarer: