06 mars 2016

Ledig kväll med mina ❤

Mitt stora ❤ har kämpa sig igenom vasaloppet idag. Han var själv missnöjd med loppet men med tanke på att han inte mådde bra och stannade hemma i torsdags och fredags så tycker jag att han gjorde bra ifrån sig. Tycker alla som överhuvudtaget tar sig i mål är så duktiga! 9 mil på skidor är imponerad.

Jag har jobbat hela dagen lång men fick tills sist sluta å åka hem till min två små ❤. Pappa har varit med dem på deras innebandyträning idag så de var så nöjda. Ja med hela helgen. Leah tyckte det var den roligaste helgen på länge (fast hon saknade pappa). Så skoj att de tycker det är så roligt att få vara hos sina mor och farföräldrar. 

Vi har haft en myskväll tillsammans. Köpte hem kinamat och kollade på Skavlan Junior ihop. Beställde friterad kyckling med ris och sötsursås (något vi alla tycker om). Beställde en portion och det var så mycket mat så vi har kvar till lunch imorgon. Skönt det.

Nu ska jag släcka ner alla skärmar och ta fram min bok. Ladda för en ny vecka☺

//Sofie


Inga kommentarer: