04 mars 2016

Jobbhelgen är igång!

Då var man på plats på jobbet igen men jag har rast just nu. Är så opepp att jobba så jag vet inte vad. Så oinspirerad, men det kanske vänder?

Imorse var jag och körde spinning. Längesen nu jag kunde gå på ett morgonpass så det var riktigt kul att komma iväg. Dock toksnöade det ute så som tur var gick jag upp något tidigare än vanligt så jag hann i snöovädret. Bara skotta fram bilen tog ju sin lilla stund.

Var även iväg på en anställningsintervju på förmiddagen. Kul att de ringde och jag fick möjlighet att komma på en intervju. Det är långt ifrån alla gånger av de jobb som jag söker som jag kommit så långt i uttagningsprocessen. Men jag tycker det är svårt att sitta där och tala gott om sig själv och försöka "sälja in sig".

De var väldigt trevliga i alla fall så får se hur det går☺

Dags å ta tag i och återgå till jobbet. Slut på rasten.

//Sofie


Inga kommentarer: