22 mars 2016

Ledig Tisdag


Hej tisdag! Jobbfri är du med så du är extra välkommen:-) Fast ska jag vara ärlig hade jag hellre jobbat de här dagarna och fått vara ledig hela påsken istället men men så är det.

Vaknade med massa ny energi idag så det jag inte orkade med igår kväll tog jag tag i nu på morgonen istället. Så skönt att det är ljust så tidigt nu, det får jag verkligen energi av! Ljus kan man omöjligt få för mycket av:-)

Jag har suttit och skrivit lite på datorn precis men ska alldeles straxt göra mig i ordning. Idag vankas det både jobbintervju och besök hos frissan. Suttit och googlat på fina frisyrer men det blir bara och ta av det värsta och slänga i lite färg i skallen så utväxten försvinner. Jag har så svårt att kunna spara ut och få längd på mitt hår men ska ge det ett försök nu. Se hur länge tålamodet hänger med:-)

//Sofie


Inga kommentarer: